Fandom

Harry Potter Wiki

Dolores Umbridge

214pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Csey0lZ6l3k.jpg
Dolores Jane Umbridge on Harry Potteri sarja 5. osas mustade jõudude vastase kaitse õpetaja. Viiendas osas ka direktriss. Ta saadetakse kooli kuna Võlukunsti minister Cornelius Fudge tahab koolis toimuvas ülevaadet. Fudge on veendunud, et Dumbeldore soovib tema ministrikohta endale ning püüab seega summutada kõikvõimalike "kuulujutte" Voldemorti naasmisest. Eriti on Fudge huvitatud sellest et nii Potter kui tema uskujad saaks karmilt karistada "vale info" levitamise eest. Kuna Umbridge on väga võimukas on ta just sobiv inimene selleks tööks.

Umbridge on pealtnäha malbe ning ülimalt lipitsev tegelane. Ta riitetub alati roosasse ja ülekõige meeldivad talle kassipojad- tema kabinet on üleküllatud keraamiliste taldrikutega milledelt vaataavd vastu mäjuguvad kasspojad. Ka tema patronuseks on kass.

Umbridge on küll ustav teener Fudgele kuid samas ka allumatu ja salakaval. Talle meeldib intriige punuda ning sõnakuulmatuse korral rakendada ka keelatud meetmeid. Just Umbridge saadab dementorid Harryt ründama millest puhkeb suur probleem. Umbridge naudib oma võimu ja üleolekut teiste üle- olgu selleks siis kooli õpilased, maagilised loomad või isegi tema kolleegid.   

Also on Fandom

Random Wiki