Fandom

Harry Potter Wiki

Godric's Hollow

214pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Godric's Hollow on Lääne-Inglismaa küla. Kui Rahvusvahelise Saladuse Statuudi allakirjutamisel 1689. aastal läksid võlurid jäädavalt peitu, siis moodustasid nad võlurite kogukonna sees oma kogukonnad. Võlurid läksid paljudesse väikestesse küladesse ja alevitesse elama ja ühinesid seal vastaskuks kaitseks ja toetuseks. Nendes külades ja alevikes elasid võlurid koos sallivate ja mõnikord ka virbitatud mugudega. Kuulsaim sellistest alevikest ongi Godric Hollow. See paik on ka tuntud kuna just seal sündis kuulus võlur Godric Gryffindor, kellest sai hiljem Sigatüüka võlukunsti kooli üks asutajaliige. Godric Hallow külas valmistas ka võlurist sepp Bowman Wright esimese kuldse kitu. Sealne surnuaed on tulvil iidsete võluriperede nimesid. Godric Hallow´i küla on olnud koduks ka Albus Dumbledoreile ja tema perele, samuti asus seal Harry Pottri kodu enne kui Voldemort ta vanemad surmas ja kodu põrmustas. Harry vanematemaja rusude (mida mugud ei näe) juures on silt:

Selles kohas kaotasid 31. oktooberil 1981 oma elu Lily ja James Potter. Nende poeg Harry Potter on endiselt ainus võlur, kes tapmisneeduse üle elas. See mugudele nähtamatu maja on jäetud lagunenud olekusse selleks, et mälestada Potterid ja tuletada meelde vägivalda, mis nende perekonna lõhkus. Samuti on sinna lisatud palju julgustavaid ridasid Harry toetuseks.

Selles külas elas ka nõid Bathilda Bagshot, kes on raamatu "Võlukunsti ajalugu" autor. Samuti tundis Bathilda perekond Dumbledoresid ja teadis Harry vanemaid. Oma varikätkide otsingul suudnuvad Harry ja Hermione samuti Gordic Hollow sisse kuna oletavad, et Albus Dumbledore võib olla jätnud Griffindori mõõga, mille ta oma testamendiga Harryle pärandas kuid mida Võlukunsti Ministeerium talle ei andnud, just Bathilda Bagshoti kätte. Samuti soovib Harry külastada oma vanemate haudasid.

Also on Fandom

Random Wiki