Fandom

Harry Potter Wiki

Helga Hufflepuff

214pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Helga Hufflepuff

Muuda

Helga Hufflepuff

Eluloolised andmed

Sündinud

10. sajandil, Wales [1]

Pealkiri (s)

■ asutaja ■ professor

Füüsiline info

Liigid

Inim-

Sugu

Naine

Juuste värv

Punane

Silmade värv

Sinine

Naha värvi

Valge

Family info

Pereliikmed

■ Hepzibah Smith (järeltulija) ■ Zacharias Smith (võimaluse korral)

Võlukepp

Tundmatu

Kuuluvus

Okupatsioon

Õpetaja

Maja

Hufflepuff

Lojaalsus

Sigatüüka kooli Nõidus ja Nõidus

[Peida] [Source]

"Ma õpetan palju ja kohelda neid samamoodi." -Professor Hufflepuff arvates erinevalt teiste asutajad. [Src]

Professor Helga Hufflepuff oli nõid ja keskajal ja oli üks 4 asutajad Sigatüüka kooli Nõidus ja Nõidus. Teised asutajad on valinud spetsiaalse üliõpilased, Hufflepuff vastu neid kõiki, kuid õpilased tema maja on kirjeldatud kui lojaalne ja töökas. Ei ole teada, kui ta suri. Helga portree jääb Sigatüükas.

Sisu

[Näidata]

BiographyEdit

Early lifeEdit

"... Alates orgu lai ..." -Sorteerimine Hat on Hufflepuff sünnikodu. [Src] Helga Hufflepuff sündis 10. sajandil ja pärines lai orud Wales.

Asutaja HogwartsEdit

Helga Hufflepuff oli üks 4 asutajad Sigatüüka kooli Nõidus ja Nõidus. [2] Ta oli sõber Rowena Ravenclaw. Hufflepuff aidanud ehitada kooli, ja tunnistas õpilased oma maja, mis olid lojaalsed, õiglane ja kartmatu rasket tööd. Teised asutajad võtsid õpilased põhineb kas ambitsioon, vaprus, või luure, Helga Hufflepuff võttis allaklapitav, käsitledes neid kõiki võrdselt ja õpetades neid kõiki teadis. [3] Ta tõi erineva taustaga inimestega kokku, et aidata hoones koolis ja oli tuntud oma charming viisil. [4]

Helga Hufflepuff on kingitus toiduga seotud võlusid ja tema retseptid on endiselt aluseks paljudele Sigatüüka peol. [5] Helga Hufflepuff ka korraldada maja-elf kontingendi töötada köögis, andes neile kusagil ohutu töötada kus nad ei oleks halvasti või valesti. [6]

Post-mortemEdit

Helga Hufflepuff laenas oma nime ühele 4 Houses of Sigatüüka kooli Nõidus ja Nõidus, Hufflepuff. Ta ei näi olevat rakendatud eriti rangeid standardeid, valiku oma maja, milles ta peale teised asutajad muutes oma egalitaarne.

Helga Hufflepuff kuulsa Witch-kaart.

Lisaja QuibblerGal

Üks jäänuk Hufflepuff s, väike kuldne karikas, oli edasi tema kauge järeltulija Hepzibah Smith. Smith ütles, et karikas pidi olema mingi maagiline volitused, millest paljud teda ei testitud. Cup varastati Smith Tom Riddle, kes muutis selle Horcrux. Cup hävis Hermione Granger koos basilisk sõrg ajal Battle of Sigatüüka 1998. [7]

Sümbol Hufflepuff maja on mäger ja värvid on kollane ja must.

AppearanceEdit

Hufflepuff on ümmargune ja lihav naine. Ta tavaliselt kannab kleit. Tal oli punaste juuste ja siniste paistab silma.

Isiksus ja traitsEdit

Hufflepuff soositud lojaalsus, ausus, õiglus, ja raske töö. Liikmed oma Sigatüüka House tavaliselt näidata vähemalt üks nende omaduste erineval määral. Cedric Diggory, surnud Triwizard Tournament Champion, oli üks õpilasi, kes näis kehastavad kõik neli. Lisaks Hufflepuff oli tuntud oma kaastundliku laadi, ta võttis maja-päkapikud tööd Sigatüükas Köök, kus nad võivad töötada rahu ja turvalisust ning teised asutajad olid ettevaatlikud valik üliõpilastele, Hufflepuff võttis mujal. [8 ]

Maagiline võimeid ja skillsEdit

■ Magical seadme leiutaja: Hufflepuff loodud tass, mis vastavalt järeltulija Hepzibah Smith oli maagiline võim.
■ Charms: Hufflepuff oli kvalifitseeritud toiduvalmistamise võlusid, nagu paljud tema retseptid on siiani kasutusel Sigatüükas.

EtymologyEdit

■ nimi Helga on alates Helge alates Old Norse heilagr, mis tähendab "jõukas" või "julge". Nende sümbol on mäger, suur imetaja seotud weasels pilkupüüdva valged triibud oma peaga. Keldi mütoloogia, mäger oli giid. Mäger ka võib sümboliseerida kalduvus olla töökas, tugev ja visa (kinni midagi ja ei loobu). Hufflepuffs on tuntud lojaalsuse ja raske töö.
■ Hufflepuff võib tähendada "pahas tujus ja koorija" või blustery. "Huff" tähendab ka hingata, "Puff" on keskaegne tähtaeg saia.

Behind scenesEdit

Helga Hufflepuff

Lisaja KickAssJedi

■ Helga Hufflepuff oli mai 2007 "Wizard of the Month" on JK Rowling kodulehel. Nii kuulus võlur kaardi ja illustratsiooni kohta Rowling kodulehel kujutada teda lihav naine punased juuksed.
■ Kuigi teised asutajad võtsid õpilased põhineb kas ambitsioon, vaprus, või luure, "Hea Hufflepuff" võttis ülejäänud ja õpetas neid kõiki ta teadis, mis teeb veel tõestama ning Hufflepuff headust.
■ On theorized et Zacharias Smith on seotud Hepzibah Smith ja seega on järeltulija Helga Hufflepuff. Ehkki Smith on ilmselt väga levinud perekonnanimi, nii Sakarias ja Hepzibah ebatavalised nimed heebrea päritolu. Tundub ebatõenäoline, et kaks esimest nimed on kokkusattumus. Kui Zacharias tõeliselt järeltulija Hufflepuff, see oleks imelik iroonia, sest tal puudub lojaalsus ja fair play, et Hufflepuff maja käsud, hoolimata sellest, et tema maja. On võimalik, et Sakarias oli ainult panna Hufflepuff, sest ta ei olnud vajalikud omadused, et teised majad ja läheb ühe sorteerimine Hat laulud, Hufflepuff ei võta neid on Sigatüüka, kes ei rahuldada teisi maju.
■ Kui võlurite maailm Harry Potter, Helga Hufflepuff räägib kõmri aktsent tema portree kohta Keelatud Journey Ride.

Also on Fandom

Random Wiki