Fandom

Harry Potter Wiki

Tarvilik tuba

214pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Tarvilik tuba on üks Sigatüüka salajastest ruumidest. Sinna ruumi on sattunud sajad õpilased, kuid vähesed on täielikult aru saanud, kuidas see tuba toimib.

TutvustusEdit

Tarviliku toa ülesandeks on muutuda iga inimese jaoks, kes selle avastab just selleks, mida see inimene vajab. Näiteks Albus Dumbledore, kellel oli pissihäda, leidis tarvilikust toast tualeti. Harry Potteri jaoks muutus see tuba kohaks, kus loitse ja needusi harjutada, Draco Malfoy jaoks muutus see peidetud asjade toaks ning Fred ja George Weasley peitsid seal ennast Sigatüüka majahoidja Argus Filchi eest. Tarvilik tuba ei ole kelmikaardil, kuna kaardi tegijad ei teadnud toast midagi või, siis nagu Hermione arvas, ei saa seda ühelegi kaardile kanda.

TähtsusEdit

Tarvilik tuba on olnud väga tähtis kogu Harry Potteri sarja jooksul. 5. osas korraldas seal kohtumisi Koolidirektori Armee, et õppida kaitset mustade jõudude vastu. 6. osas parandas Malfoy Kaduva konku ning tõi selle kaudu Sigatüükasse surmasööjad ning 7. osas varjasid seal ennast kõik Sigatüüka õpilased, kes Voldemorti vastu võitlesid.

Also on Fandom

Random Wiki