Fandom

Harry Potter Wiki

Tom Riddle

214pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Lord Voldemort (sünninimega Tom Marvolo Riddle; 31. detsember 19262. mai 1998) oli tegelane [[J. K. Rowling|J. K.
Riddleinhogwarts.jpg

Tom Riddle Sigatüüka koolis 15 aastaselt.

Rowlingu]] romaanisarjast "Harry Potter". Ta oli üks kõigi aegade võimsam ja tugevam must võlur, kes soovis maailma oma kontrolli alla saada ja olla surematu.

Voldemorti ema oli nõid Merope neiupõlvenimega Gaunt ja isa mugu Tom Riddle. Tema ema suri veidi peale sünnitust, olles enne väljendanud kindlat soovi, et tema poeg peab saama mineks Tom Marvolo Riddle (isa järgi Tom vanaisa järgi Marvolo). Ta kasvatati üles mugude lastekodus. Alates 11. eluaastast õppis ta Sigatüüka Nõiduste ja Võlukunsti koolis, Slytherini majas. Ihalus võimu järele saatis ta halvale teele.

Ta õppis musti jõude ja sai üheks suurimaks maagiks läbi aegade. Voldemort tegi seitse Varikätki. Tema hingel on kirjas palju mõrvu, ta tappis oma isa ja isapoolsed vanavanemad ja Harry vanemad Lily ja James Potteri.

Lord Voldemorti nime ei sovinud enamik võlukogukonnast välja öelda. Selle asemel ütlesid nad "Tead-küll-kes" või "See-kelle-nime-ei-tohi-nimetada".

Suveks 1994 oli ta uuesti tõusnud ja ootas oma kaaskonna surmasööjatega õiget hetke, et peale tungida. Ta jäi elama vaid varikätkide abil 1998. aasta, saades pihta omaenda tapmisneedusega Avada Kedavraga, mis põrkas tagasi Harry Potterilt, kes pääses vaid ühe armiga.

Ta suri Sigatüüka lahingus 1998

Also on Fandom

Random Wiki